Warsztaty i prezentacje:
1. Prezentacja technologii VR.
11, 13-15 maja 2019 r.
2. Warsztaty z gier karcianych. Prowadzenie: Michał Ofmański.
Współpraca: Martin Waszczuk.
18 września 2019 r.
3. Warsztaty z designu gier wideo. Prowadzenie: Sos Sosowski (Mikołaj Kamiński).
Współpraca: Martin Waszczuk.
26 września 2019 r.
4. Warsztaty z performance. Prowadzenie: Aleksandra Kubiak.
13 listopada 2019 r.
5. Trzy warsztaty z ilustracji dla dzieci i młodzieży. Prowadzenie: Szymon Teluk.
14 listopada 2019 r.
Performance i spotkania:
1. Performance Izabeli Chamczyk.
Prowadzenie spotkania: Janina Hobgarska.
18 maja 2019 r.
2. Performance Angeliki Fojtuch.
Prowadzenie spotkania: Janina Hobgarska.
14 czerwca 2019 r.
3. Projekcja filmu performatywnego Aleksandry Kubiak pt. Żyj głuptasie.
Prowadzenie spotkania: Janina Hobgarska.
12 listopada 2019 r.
Interaktywne spotkania z artystami, nastawione na dyskusję i wymianę doświadczeń:
1. Gry wideo. Zabawa a rzeczywistość. Spotkanie z Konradem Czernikiem.
Prowadzenie: Tomasz Wrona.
14 maja 2019 r.
2. Technologia, kultura i natura. Spotkanie z Ryszardem W. Kluszczyńskim.
Prowadzenie: Michał Guz.
10 czerwca 2019 r.
3. Jasna strona gier. Spotkanie z Piotrem Mańkowskim poświęcone grom komputerowym dla dzieci i młodzieży.
Prowadzenie: Tomasz Wrona.
20 września 2019 r.
W dzień spotkania na terenie BWA ustawione były stanowiska, na których można było zagrać w wybrane gry wideo.
4. Spotkanie z Jackiem Nagłowskim poświęcone rzeczywistości wirtualnej jako nowemu medium aktywności twórczej.
Prowadzenie: Michał Guz.
25 października 2019 r.
5. Sztuka sztucznej inteligencji. Spotkanie z Wiesławem Bartkowskim.
Prowadzenie: Tomasz Wrona.
18 listopada 2019 r.
Kurator: Piotr Machłajewski.
Blog projektu:
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury oraz ze środków Miasta Jelenia Góra.
Patronat medialny: Jelonka, Timm Magazyn.